Eylülde 1 yaşına giriyoruz. Gece defalarca uyanmasının sebebi açlık olabilir mi yoksa meme mi sizce?? Doyurup uyutsam da 2 saat sonra uyaniyor sabaha kadar saat başı yada iki saate bir.. bide uyutmadan önce genelde karışık meyve püresi yediriyorum başka fikriniz varmi pirinç unu irmik muhallebi tarzi şeyleri yemiyor artık