Merhaba kızlar. 2 aylık kız bebeğim var. 13 Ağustos’ta Sinovac aşısı oldum. Aşıyı yapan kişi ilk sütünü verme sağ dök, sonrasında bir şey olmaz dedi. Ben de elimle sağabildiğimi sağdım. Fakat bebeğim o gün bugündür isal oldu. Geçer diye bekledim geçmedi, başına böyle bir durum gelen var mı? Geçici bir şey mi? Ona göre doktora götüreceğim. Virüs zamanı gereksiz yere hastaneye gitmek istemiyorum. Başına gelen var mı diye sizlere danışmak istedim.