Aselsmomy Kızlar bebeğime inek sütü vermeye başladım günde iki biberon sadece şimdi sorum şu gece yatmadan önce mama veriyorum ama saat başı kalkiyor onunnuerine gece yatarken süt versem olurmu aç kalirmi tek sütle
Baloglumdoruk Aselsmomy mama daha doyurucu olur bence ayrıca inek sütü günde 2 bardak çok fazla başka bişeyden kalkıyordur acıktığından değil
Nefes1490 Aselsmomy karnı aç olan bebek agladgi gbi çok doyan bebekte ağlar bı doktor demsti bana bunu doyurma saatlrini bir daha konuş istersn doktoruyla yada kontrol ettir neden agliyo baksn
2balannesii Aselsmomy İnek sütü gaz ve hazımsızlık yapar yatmadan en az 2 saat önce verin birde 2 bardak bana çok geldi yerine mama verseniz daha sağlıklı olur bence 😊
Mom987 Aselsmomy Kaç aylık Yediklerini sindirmesi için en azından 1 1,5 saat önce beslenmesi gerek. Anne sütü dışında her şeyin sindirimi 1 1,5 saate anca gerçekleşir.
Mom987 Aselsmomy İstersen yatmadan yarım saat 1 saat önce besle olmadı doktoruna sorarsın gece beslenmesini nasıl yapman gerektiğini bu arada diş falanda çıkarıyor olabilir.
SbnmTlg Mama içiyorsa süt vermesiniz 2 yaşına kadar daha iyi aslında. Son çalışmalar süt hakkında çok da iyi şeyler söylemiyor. Benim kızım da mama içiyor ve ben hiçbir zaman süt vermeyi düşünmüyorum 🌸