Kizlar kızımı birkaç gün önce ilk defa yere bastirdim, ayaklarını yukarı kaldırıyor basmiyordu, bilmiyormuş gibi, 2 günde basmaya başladı ama çok güçlü değil sanki, kambur gibi duruyor vücudunu kaldiramiyor tam, kollarından tutamam mesela, koltuk altından tutuyorum, bu nirmal mi çok kafama takılıyor