Merhaba. 6 ay 10 günlük bebeğim. 180 günü tamamlayınca kabak ile ek gıda tadımlarına başladı. Doktoru 2 gün tadım yaptırmamı söyledi, 3 öğün verebilirsin, zaten fazla yemeyecektir öyle şu kadar kaşık bu kadar kaşık hesabına gerek yok dedi. Şimdiye kadar kabak, havuç, patates, yoğurt ve muz denedi. Bugün de kapya biber verdim. Buharda haşlayıp çatal ile eziyorum. Birkaç sebze ve meyve daha denedikten sonra kombinasyonlara geçeyim diyorum. Atıyorum kabak havuç çorbası gibi.