Sultankocyigit03 tam bir kitap kurduyumdur,ve en sevdiklerimin arasinda stefan zweig vardir. Satranc isimli kitabini okuyan insanlar ( herkes okumali) yazari merak ederek bir iki kitap derken,doluverir kitapligi. olağanüstü bir gece ve gömülü samdan ile devami gelir,gelir de gelir