Sevgili anneler merhaba. Ben 3,5 ay önce spinal anestezi ile sezeryan yaptım ama metabolizmam gerçekten yerle bir oldu🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Haliyle emzirme döneminde kilo veremez oldum ve çok rahatsızım. Bu durumu yaşayan
oldu mu ne gibi çözümler önerirsiniz 🙏🏻