urazinannesiii aynı şeyi yaşıyorum şuan. 4 kere uyaniyor bazen resmen şükrediyorum. Çok zor gerçekten mesela 11 de uyuyor gece bende hemen yataga geçiyorum tam uykuya geçiyorum en güzel yerinde 12.30 ta uyaniyor 😒 nasil zor oluyor benm için. Kucağıma alıyorum sakinleştirmeye çalışıyorum sallamadan uyutmaya çalışıyorum, meme vermeden ama cok zorlanıyorum