6 aylık bebeğim, travel var bizde de. Pusetine 5 aylıktan beri zor sığıyor çocuk. Normal arabasına geçtik onlar da malum aşırı ağır ve büyük. Dün kabin boy aldık, chicco goody marka. Tek elle şak diye kapanıyor yani kendi kendine kapanıyor hatta müthiş. Açılması da öyle. Tavsiye ederim.