O83 Merhaba arkadaşlar iyimisiniz. Bizim sağ testisiniz inmedi. İlk operasyonu başarılı geçmesi. İkinci bir operasyon bekliyor bizi. Doktor tavsiyesi olan var mı. Bu durumu yaşayan anneler tecrübelerini paylaşabilir mi. Çok teşekkür ediyorum