Yasemin17 canım jelin pek bi faydası olmuyor doktorlar da önermiyor zaten çünkü yararlı bişey değil bizim 3 4 ay belirtilerimiz vardı çok huysuzdu sürekli ağlar durumdaydı 9 aylık olduk bugün çıkardı daha ilk dişini ben eline taze soğanın beyaz yerini pırasa havuç falan verdim bi nebze de olsa daha iyi oluyordu