Annesi daha çok ufak olduğu için bağırsakları tam gelişmedi o yüzden o şekilde 😉 mamaya alışana kadar da öyle yapabiliyor bı müddet gözlemle eğer iyi gelmezse mamanizi degistirin birde probiyotik kullanabilirsiniz doktorunuzun da önerisiyle tabikii 😉 biogaia yani bebekler için olan .. hem gaz hemde bağırsak hareketi için kullanırsınız ama aksatmayin her gün aynı saatte vermeye çalışın özellikle akşamları .. onun haricinde manasına biraz zeytinyağı katın mutlaka 😉 bizimde o şekildeydi endişelenmeyin zamanla düzene girecektir inanin 😉 bağırsakları geliştikçe düzen anca oturuyor kimi bebek bu şekilde oluyor malesrf bizimki de öyleydi ondan biliyorum 😏 şuan 1 yaşına girmeye 10 günümüz kaldı düzene oturdu şükür 🤲🏻😉