AselLinaK Merak etmeyin her şekilde doyuyordur. Ben neler çektim bu yemek konusunda insanlardan 😅 Tükettiler beni. Normalde 1 yaşına kadar en önemli olan bebeklerin bir şeyleri tadıp damak zevkinin gelişmesi. Ana öğün her zaman meme olmalı. Doktorum böyle demişti. Evet çocuk ek gıdaya geçmeli. Yemeli ama istediği kadar. Kendisi ne kadar yiyebileceğini sana belli ediyor. Doyuyordur. Doymuyo olsa mutlaka anlardın, ağlar durmaz. Evet anne sütünün besleyiciliği 6 aydan sonra azalıyor ama emzirmeye 2 yaşına kadar da devam etmemiz gerekiyor. Kimseyi takmayın..