Fureya Yaa kesinlikle öyle
Evet 20 günlükken filan hala hissetmeye devam ediyordum ona bakarak ağlıyodum hatta düşünün kahvaltı saatinin öğlen yemeğinin uyku saatinin herşeyin Bi düzeni vardı ve hep aynı satte yapardım şimdi ise doğum yaptıktan 3 gün sonra eve geldim eşim alışveriş yapmaya çıktı bende kalakaldım 2 bebekle o kadar korktum ki size anlatamam korku mu desem sıkıntı mı desem heyecan mı desem bilmiyorum büyük kızımı 16 aylık büyük kızım zümrayı uyuttum sonra diğeri henüz küçük olduğundan zaten emip hemen uyuyodu onu da uyuttum hemem ev temizliğine geçtim ama nasıl hızlı hızlı yapmaya çalışıyorum ve sessiz sessiz uyanıcaklar diye de korkuyorum neyse benim tam işlerim bitti ve küçük olan uyandı Allah dedim şimdi zümra da uyanır bunu kucağımda görürse kıyamet kopucak dedim ve öbür odada emzirdim sorna zümra uyandı ağlayarak geldi bende emziriyorum oy kalkmış mı benim kızım oy bitanem diyorum oda bebeğe bakıp bakıp ağlamaya devam ediyor bırak onu dercesine şimdi susturamıyorum onu o ara oturdum bende ağladım emzirmeyi bıraktım sarıldım öptüm onu ilerleyen günlerde kızım çabuk alıştı kardeşine yadırgamdı Emzirme mi kucağıma almamı, vicdan azabı konusuna gelirsek herhalde en çok ben yaşamışımdır diyorum Rabbime şükrediyorum amenna ama erken olduğunu düşünüyodum sürekli kızıma bakıp ağlıyodum ayrıca yemek satti geçsin uyku satti geçsin ve benim ona bişeyelr hazırlıyım her zaman yedirdiğim satte yedirememek çok zoruma gidiyordu ama merak etme seni çok çok iyi anlıyorum geçicek kalıcı bişey değil bu bak 50 günlük olduk ve geçti seninde az kaldı merak etme 20 günlükken çok fena karmaşık duygular içindeydim aile yok kardeş yok anne yok tek başınasın 2 küçük bebek, şu an herşey yavaş yavaş rayına oturuyor 20. Günde benim de oturmamıştı daha hatta çok berbat günlerdi o yüzden sana canını sıkma diyorum herşey geçicek çocuklarının 2 sinin birbirine gülümsemesini görünce dünyalar senin olucak ❤️
Aynı odada uyuma meselesine gelince malesef aynı odada uyumuyoruz çünkü zümra tık sese uyanıp ağlayan bir bebek zaten her gece sebepsiz yere 1 veya 2 kere uykudan uyanıp ağlama krizine giriyor bunun için doktorla görüşücem her gün böyle uzun zamandır işte eşimle zümra salonda uyuyorlar benle küçük olan da yatak odasında, küçüğü biraz daha büyüsün ondan sonra birleşicez tekrar inşallah
Bu şekilde yani