Annesiningozdesi Kızlar 4 gündür bebemi uyutamıyorum ne gündüz ne gece delirmek üzereyim 😭 atak mı bu daha öncede boyle olmuştu atak haftalarında bu haftalarda mı atak haftası bilen var mi hesaplayamiyorum 😪
Asilinannesi1 Annesiningozdesi 3 ay 22 günlük oğlumla kafayı yemek üzereyim. Saatlerce sallıyorum 15dk anca uyuyo gündüz. Hele gece uykusuna geçmesi dalması varya tam bir işkence🤦♀️ Saat 9dan beri sallıyorum tam dalıyo uyanıo tam dalıo uyanıo böyle böyle 12-1 oluyo saat.. sonrada saat bası uyanıo. Hiç de böyle bi çocuk değildi. 4.ay atağındayız biz uyku gerilemesi yaşıyor.
DOLANDIRICI Annesiningozdesi Valla bnde delirmek üzereyim ama şu ara sakindi bugun gene kudurdu cocuk baş bas bagiriyo banyo yaptırdım ağrı kesici icirdim uyudu şimdi şükür Allah’tan gece uykusu iyi
Derya-Deniz Annesiningozdesi 5 aylık olduk erken doğmuştu atak mı ne illet bilmiyorum ama ben hastanelik olacağım emmek için meme ye saldırıyor on saniye sonra kendini yerden yere atıyor mama vereyim diyorum almıyor biberonu kaşığı istemiyor uyku da yok oturduk ikimizde ağladık bugün ben açlığına tabi yardım edin nasıl atlattınız anneler
Hipatya Annesiningozdesi ah şu atak kızımın 15 gün sürdü beni benden almıştı artık oturup ağlıyordum yani kapı yumrukladığımı bilirim ama geçiyor şuan 4 ay atağı var ama henüz girmedik inşallah teğet geçer amin
Annesiningozdesi Asilinannesi1 aynıyız ayniii 😭 gece 3 te uyandı sabaha kadar gündüzde yarım saat uyudu 😭
Annesiningozdesi Asilinannesi1 şimdi Yıllık izindeyim bir şekilde geçiyor da izin bitince evde tek başımayım çok korkutuyor beni bu dönem Allah yardımcımız olsun
Annesiningozdesi DOLANDIRICI gece uykusu güzel olan bebeğim bile 3 te kalktı dün gece bütün gece uyutamadim 2 saat bile uyusa kâr olarak görüyorum
Metehan123 Alarm kurulmus gibi saati gelince kendi kendine uyuyan cocuk gitti yerine cingoz recai geldi emme desen ne zaman keyfi isterse o da 5 dk surerse opte basina koy
Annesiningozdesi Hipatya umarım söylediğiniz gibi teğet geçer ben doğduğundan beri hiç teğet geçtiğine şahit olmadım birde uzun sürüyor galiba bizim ataklar sadece kurban bayramından bu yana rahattım biraz 😭
DOLANDIRICI Annesiningozdesi kıyamam kuzum ya anlıyorum seni ben gündüz uyumayinca bile sinirden oturup agliom ama sabirbaska yapabilecek bı şey Yok
Sevgiela Annesiningozdesi offf bizde 3 ay 26 günlüğüz saat başı uyanıyor hele buğün daha berbat inşşalah düzelir böyle kalmaz atak mı ne bilmiyorum 4. Ay atağı bu kadar erken mi başlıyor
Yazannesi1 Annesiningozdesi googleye atak hesaplama yazınca çıkıyor çok kolay hesaplanıyor hemde hangi atakta ne olabilir diye yazıyor 🌸 inşallah kolaycacık atlatırsınız 🙏🏻
Annesiningozdesi DOLANDIRICI çok teşekkür ediyorum bu şekilde Kibar konuştuğunuz için 🙈 Rabbım bütün annelere sabır versin gerçekten annelik çok zor bir surecmis canım annemi o kadar iyi anlıyorum ki🥲