minikaa benim üniversitede bir arkadaşım vardı. O kadar inanarak anlatırdı ki şöyle lüks aracım var böyle ferrarim vardı yarışçıydım falan diye. Hatta hızlı ve öfkeli filmini izleyen var mı bilmiyorum orda bir sahne vardı, adam araba kullanıyor sevgilisi kucağında oturuyordu. Onun aynısını yaptığını söylerdi daha neler nelerr. O zamanlar gülüyodum ama şimdi üzülüyorum düşündükçe. Gerçekten neden yalan söyleme gereği duyuyordu acaba belli ki sorunları vardı baya bir.