Selam öncelikle herkese iyi akşamlar diliyorum . 2 gün önce bebeğim 2 aylık aşılarını olduk ve 2 gündür ağrılı bir şekilde yeşil kaka yapıyor ? Bu neden olabilir daha önce başına böyle bir iş gelen var mı ? Koyu yeşil kaka yapıyor ve aşırı derecede kokuyor . Yavrum acı çekiyor resmen . Nette baktım ama herşey normal deniyor böyle olup düzelen var mı ???