Kyamr28 Gelişimde nöbetleşe ilkesi vardır. Şuan dil gelişimini rafa kaldırmış, bilişsel gelişimi hızlanmıştır. Aldığım eğitim derslerinde hocalar hep bu örneği verir. Keza aynı durum eltimin kızında da oldu çok güzel konuşan kız birden kekeme oldu. 6 ay gibi bir süre olmadan düzelmişti. Bu konu da bir araştırmanızı önerir, dil terapistlerine sorabilirsiniz.