AfraZ benimki de öyle eller ayaklar durmuyor 3 aylik :) yarim kundak da sicak geldigi icin yirtiniyor..ben de yanina uzanip sarilir sekilde duruyorum kollarina ayaklarina kismi olarak sinirini bozmayacak kadar engel oluyorum. yorulup uyuyor.. uzun suruyor ama napim.. bir de uyku rutini olusturmak lazim.. ben de yeni yeni yapiyorum..