Bu zamana kadar yanlış mı hazırladım bilmiyorum arkadaşım 50 derece ile hazırlanır soğumaya bırakılır dedi ben suyu kaynatıp soğumasını bekleyip hazırlıyordum. 50 derece su ile hazırlanıp soğumaya bırakılırmış iyi de derece ile mi ölçmek lazım suyun 50 derece olduğunu nasıl anlatacam. Çok kaynar olursa da vitaminleri ölüyormuş. Siz nasıl hazırlıyorsunuz mamay6