Belirtileri neler? Şu hastalık hayatımda olmasa nezle diyeceğim ama korkuyorum. Önce Altı buçuk yaşındaki kızımda burun akıntısı, hapşırık, geniş akıntısından dolayı öksürük bar iken şimdi 11 yaşındaki yeğenimde de başladı bizle kalıyor. Bende küçük bebeğimde şimdilik öyle bir belirti yok ama korkuyorum. Sadece bakkala gittiler ve parka götürdüm onları maskemizde vardı.