Canım bende oğlumu 3 aylıkken alisklamp yöntemi ile sünnet ettirdim. Uyku vakti olsun diye gece 11de uyurken sünnet oldu sadcee uyuşturucu iğne yapilirken biraz ağladı. Sonrasında hemen calpol verdik. Uyuşturucu iğnenin etkisi gece 2gibi geçti. 4e kadar çok ağladı zorlandık ama sonrasında tamamen geçti şükür. Tam dönmediği için sabit yattığından dolayı Bir yere değip sürtünmede olmadı. O gün pipisi açık uyudu bezi tam kapatmadik. Bizimde o 2 saatlik arada ağladığında kanaması oldu ama surekli gezdirerek sakinleştirmeye çalışmıştık