Kızlar oglum 5 aylık olcak nerdeyse asezeryan dogum yaptm toplam 25 kılo almstm hamılelıkte 10 kılokaldı gıtmıyor gobegm 4 aylk hamıle gbı basenlerıö baldırlarm löp löp oldum yaaa nasl gıtcek bu kilo 😔😔 160da boyum var daha sısman duryyorm gelıverın bı konusak kılo verdnz mı sız neler yaptnz nasıl verdınız ne yedınız ne ıctınız sınırım bozuluyor artık kendımı gordukce diyet listeniz felan varmı yoksa böle kalcam gbıme gelıyor 😔😔(evlenırken dugunde 52 kıloydum, 2 senelık evlym 61le hamıle kaldm 85le doguma gıttım)