Merhaba arkadaşlar .Ya bu benim canım kızım annesi olduğuma dair en ufak bir ipucu vermiyor bana .Halasına da aynı babaannesine de .Babasını hatta benden çok sevdiğini düşünüyorum.Bir yere gitmem , gelmem, odada olup olmamam umrunda bile değil .Ben onun gelişimi için mutluluğu için her şeyi yapıyorum görevim zaten . İlgisiz ,umursamaz bir anne olsam anlayacağım ama hep onunla ilgileniyorum.Diğer insanlardan Farklı olduğumu anlamak istiyorum sadece çok mu ? 7,5 aylık olacak artık ayırt edebileceğini düşünüyorum. Bir hafta sonra işe başlayacağım beni hepten unutur diye korkuyorum 😞