Bir süredir kızım çok huysuz dişlerini çıkarttığını düşünüyordum ama geçen hafta 11. Ay kontrolüne götürdüm boyu uzamış ama sadece 170 gr almış. Bir hafta sonra doktor tekrar görmek istemişti bugün götürdüm 200 gr daha vermiş kızım. Doktor idrar tahlili istedi haftaya tekrar görmek istedi kızımı. Ama hiç içimi rahatlatan birşey söylemedi. Bi takip edelim dedi o kadar. Yeterli açıklamalar yapmaması beni rahatsız ediyor doktorumuzun.
altetnatf bir doktora daha götürmeyi düşünüyorum.
Kızımın durumuna benzer durum yaşayan oldu mu acaba ? Diş çıkarma döneminde böyle şeyler olur mu?