Bebeğiniz yeni doğduğunda anneniz çok mu ilgilendi acaba kokusuna alıştıysa ondan yapıyor olabilir. Benim bebeğimde aynı durumdaydı maalesef. Yeni doğduğunda kaynanam bebeğimi bana vermek istemiyordu kendi uyutuyordu ona çok alışmıştı yaklaşık 3 4 ay bende asla uyumadı tabi ben kafayı yedim resmen aklım başıma biraz geç geldi neyse ki hayır demeyi bildim uyku saati gelince istedi asla vermedim direnerekte olsa ben uyuttum sonra çok şükür kendi evime geçtimde rahatladım