Normal doğumu bilemiyorum ama sezeryansa çok çok normal bende endişe etmiştim ve doktora randevu alıp göründüğüm de çok normal ama gönlüm rahat etsin diyorsan bı ultrason çekelim bakalım enfeksiyon vs.varmi demişti haliyle hiç bişey çıkmamıştı benim agrilarimin geçmesi yine azami 1 ayı bulmuştu ama gün geçerek hafifleye hafifleye 😉 ama 10.gunden sonra baya rahatlamaya başlayacaksindir emin ol 😉