EzelAliAkcam bizde kullandık canım valla ben şu çok iyi diyemiyorum bebek gazliysa her türlü gazi oluyor maalesef her türlü damlayı şurubu kullandım o bebekle alakalı bir durum hareketlendikce kendi kendine çıkarmayı öğrendikçe geçiyor gaz durumu birde mama kullanıyorsan mamayla alakalı yoksa gaz damlaları sadece bir süre rahatlatıyor yine gazı oluyor yani tamamen geçmiyor ne yazık ki aylarca yaşadım 14 aylık şuan geceleri halen kıvranıyor bende gaz yada dişe bağlıyorum bana hala gazı varmış gibi geliyor o derece etkilendim çünkü o gazdan çok zordu bizim gaz serüvenimiz umarım sizin hemen geçer uzun sürmez