Arkadaşlar dün 1 aylık aşısını vurulduk lakin dünden beri Uyumuyor emerken bile uyumuyor düşünün 😏 sallıyorum uyuyor oda en fazla 5 dk sonra yarim saat olmadan oturuyor sonra ağlamaya başlıyor emerkende gaz sancısı çekiyor napacam bilemedim uykusuzluk aşının yan etkisi olabilir mi yaşayan varmı bu durumu?