gebeydimanneoldum Merhaba 34 günlük bir kızım var İstanbul’da yaşıyorum 🌸 evim ortalama 27-29 derece ; cam açık yatıyoruz ; sizler ne giydirerek yatırıyorsunuz ? Merak ediyorum desteğinizi rica ederim 🌸🌸
BBBuse gebeydimanneoldum ev 30 derece :/ kisa kollu zibinla uyuyordu hep ama bir haftadır geceler biraz serin askılı zibin üstüne uzun kollu penye tulum giydiriyorum ustunu örtmeye izin vermedigi için.
Cicek_Gokce46 gebeydimanneoldum uyku tulumu giydiriyorum gece 6 bucuk aylık gece soğuk oluyor gündüz altına eşofman üstüne tshırt giydiriyorum
BegumIscanTunc gebeydimanneoldum kısa kollu zıbın giydiriyordum 2 gündür ince uzun kollu tulum giydiriyorum geceleri serin oluyor
gebeydimanneoldum BBBuse bizimki üstünü açıyor hep 🥰 bu ara biraz esiyor gibi ilk kez tulum giydirdim sma terler mi sıcak basar mı tereddütte kaldım
gebeydimanneoldum Cicek_Gokce46 ben gündüz kısa kollu zıbın çorap giydiriyorum geceleri de öyleydi ama şimdi akşamları biraz esiyor diye ilk kez tulum giydirdim bakalım 🤔
BBBuse gebeydimanneoldum sirtina ter bezi koyun terlese de çeker en azindan ben öyle yapıyorum gece bakıyorum çok terlemisse ter bezini değiştiriyorum