Öncelikle hiç stres yapmayın, her 1,5-2 saatte bir düzenli sağın, gece de dahil. Ve günde 2-3 kere bebeğin ağzını memeye tutturmaya çalışın. Bebeğiniz tutamadığı için ağlayacak biliyorum ama tutun biraz. Göğüsler ile bebek ağzı arasında muhteşem bir ilahi sistem var. O ağzını değdirdikçe üretim devam edecek. Sadece pompayla en fazla 3-4 ay süt gelir, sonra gider. Ama bu şekilde yaparsanız üretim devam eder. Ve yaklaşık 3 haftadan sonra zaten bebek tutmaya başlayacak 🥰 Hem damakları gelişecek hem de sütünüz uçsuz memeden ağzına fışkıracak o onu cezbedecek, kendini zorlayacak. Ben bu şekil yaptım. Göğüs uçlarım parçalandı, ağlaya ağlaya sağdım. Sonra bir baktım üretimi durduramıyorum, fazlasını stok yaptım çalışırken lazım olur diye. Bir o kadarı da mochi almadığım için üstüme başıma aktı. Hiç stres yapmayın ama geçici bir durum. Göğüs ucum hiç yoktu, 3 haftadan sonra emzirmeye başladım. Azcık azcık çıkmaya başlıyor sağdıkça ama asla tam çıkmıyor. Ne zAmanki bebek kendini toparlayıp emmeye başlıyor o zaman hızlıca çıkıyor uçlar. 3 haftadan sonra önce gündüzleri tutmaya başladı, geceleri yine sağdım, uyku sersemi tutmayı beceremedi çünkü. Sonra geceleri de başladı emmeye. Ve biberona da alışmadı 3 hafta full biberonla içmesine rağmen. Çünkü ara ara denedim, kendimden uzaklaştırmadım, damla da olsa ağzına bulaştı. Şimdi de çalışıyorım, buzluktakileri kullanıyorum, ben varken beni emiyor, yokken de biberonu. İkimizi de seviyor 🥰 4.5 aylık oldu 🤲🏼