Evet sevgili anneler. Ateş geçti, iyileştik derken diş başladı. Hadi onu idare ediyoruz derken bu sabah bu kırmızılıklar başladı. Biraz arttı ama çok değil. Alnında, yanaklarında, boynun bölgesinde var şimdilik. Dokuntuler için dr a giden anneler oldu mu. Neredeyse her gün yikarim, ıslak mendille hile silmem yemek yedimi falan direk yüzünü yikarim neden oldu anlamadım.
https://imgyukle.com/i/Gu1E6