Melisasbasi Kızlar bugun 1 yas asilarimizi olduk öğlen 3 gibi ama yikanmasin dedi sağlık ocağındaki hemsire fakat çok terledi yikasak bir zarari oluyor mu acaba bilginiz varmi
herseyguzelolacakk Melisasbasi bana da ebe 1 gün bekle dedi. Üzerini değiştir canım sık sık. Elini yüzünü falan yıka artık. Yarın yaptırırsın banyosunu