Kızlar bebegım 8,5 aylık bogaz enfeksiyonu olmustu 10 gün önce 10 gündür ilaç kullanıyorum belirtileri hafifledi fakat bugün farkettim nefesi kokuyor bugün ek gıda olarak içine kabak ve sarımsak soğan et suyu koydum normalde de sarımsak koyardım hani sarımsaktan diyicem önceden de olurdu ilk defa başıma geldi bildiğimiz dişi çürümüş gibi kokuyor yada aç gibi neden olabilir ?