Merhaba, bebeğim de 7 ay 7 günlük 5 aydan beri ek gıda alıyo ve şu sıralar çok nazlı çok iştahsız diş çıkarıyor. Ne versem az bişey yiyor. Sizin de belki dişle alakalıdır. Bir de benimki de kaşığı ağzına verince damaklarını kaşıyo sıkıyo bırakmıyo, kilosu da iyi değil her ay persentilde geriye gidiyoruz. Allah sabır versn bizlere