burjuvaanne akşamları tv açıkken uyuyor hep hiç ses yapmayalım diye şey yapmadık, o da böyle alıştı. Işık da açık. Yerinde uyutmuyorum salonda uyuyor, biz yatmaya geçerken onu da götürüyorum. Maç açık 3 saattir maç sesinde uyuyor mesela. 2,5 aylık olacak benimki de.