Kbrzynp6106 Merhaba yarın dış çekimi için hastaneye gideceğim bebeğimi emziriyorum dis cekimi icin uyusturucu igne yapacaklar ve 6 saat emziremiyecegim süt sagimini nasıl yapmalıyım ve kaç saat öncesinde yapmaliyim
BBBuse Kbrzynp6106 2 saat bekleyip sağın daha iyi olur çünkü makina da tam boşaltım yapamıyor gece de bir kere sağın. Çıktığı kadar sağın bence fazlasının zarari olmaz sonra da verebilirsiniz az olmasın yeter ki