Hafsa07 Bebeğim 1ay 7 günlük emerken 5 dakika emiyor sonra çığlık basıyor bidaha memeyi almıyor yaşayan var mı bu sorunu
Maviyesil121212 Hafsa07 gaz sancısı tutuyordur muhtemelen emerken. Çığlık attığında kucağınıza alın gazını çıkarın sonra devam edin emzirmeye
Esra3775 Hafsa07 ememiyor ise dil bağı olabilir mi acaba . Alerjik bebekler meme reddi yaşar alerjik bi durum var mı sizde
Hafsa07 Maviyesil121212 yapıyorum ama almak istemiyor sonra sağıyorum veriyorum biberonu da almak istemiyor
Cagla1903 Gazı Vardır Gazı Olunca Öyle Yapıyorlar Benim Kızım da arada öyle ağlıyor Gazı olunca memede kavga ediyor resmen Laktoz alerjisi de olabilir
Asyammm59 Hafsa07 ben ben ben 43 günlüğüz aynı sıkıntıları yaşıyoruz. Mama takviyesi de alıyo ayrıca. Bugün resmen oturup ağladım. Bi çözüm bulamıyorum.
Kedidirokedi Hafsa07 gazı vardır gaz sancısı olduğu ve aç olduğu için daha çok emmek ister sakinleşmek için gazını çıkarın o şekilde deneyin
cydcvk Hafsa07 emziği bırakmanı tavsiye ederim yoksa çocuk memeyi bırakır. Emzik çoğu bebekte meme reddi yapar
cydcvk cydcvk benimki 14 aylık canım. Bende kızıma biberon verdim ilk hafta. Aynı senin gibi sıkıntılar oldu doktor acilen bıraktırdı. Emzik ve biberon meme reddi yapar. Şimdi kesinlikle ne biberon ne emzik alıyor. Sadece anne sütü. Bebek mutlu anne mutlu