Merhaba 🌸
5 aylık bir kızım var şükür.
İlk doğduğu günden bu yana yatak odasında bizimle aynı yatakta yatıyor. Duvarla benim aramda babynest içinde yatıyor. Sebebi ise şu. İlk günden bu yana beşik kabul etmedi. Besige koydukca ağladı. Bende yanına aldım. Hem uykum aşırı hafif hemde bende uzak kalamiyordum kızımdan. Aşırı derecede ten bağımız var kızımla. Ama Artık besigine yatırma vakti geldi de geciyor. Beşiği yatağın yanına alamiyorum sığmıyor. Beşiğin yeri yatağın ucunda. Yani bana 4 metre kadar uzak. Ama ben korkuyorum çok uzak geliyor. Yatağa ters mi yatsam diyorum. Bende mi sorun var. Uzağa koyamıyorum cocugumu 😑😑😑😑😑😑