Gzde07 Arkadaşlar merhaba kızıma oda yapıcam,montesori yataktan memnunmusunuz acaba görünüş olarak çok hoşuma gidiyor ama kullanışı nasıl
Daphnemom Doğmadan yapmıştım odasını Montessori takım almıştım 8 aylık olunca odasına geçirdim çok rahat hem rahat rahat geniş geniş dönüp uyuyo hem ihtiyacı olduğunda ben de yanına sığabiliyorum ☺️
Kahvegerek Gzde07 1 yaşından beri kullanıyoruz şuan 3 yaşında çok memnunuz yalnız kenarlarına koruma gerekli oğlum gece çok döner bi o yana bi bu yana kafasını vuruyordu sürekli kenarları koruma altına aldık
Eloska Gzde07 biz kullaniyoruz cok memnunuz. Bebegim besikte yatmak istemeyince bu çözümü bulduk yerde olunca kendisi girip yatmayı çok sevdi