28 gün önce doğum yaptım 1-2 defa kabız oldum kayısı çayı içtim 3 defa o hemen ishal yaptı sonra dokunur diye bıraktım bugün yine kabız oldum ve kan geliyo dikişlerim sızlıyo çok bunaldım 3-4 gün önce hiç ağrım sızım yoktu tekrar nüksetti. dikişler kabızlıktanmı ağrıyor hiçbişey yapasım gelmiyo cocugumu rahat rahat oturup emziremiyorum resmen eziyet gibi geliyo cok uzuluyorum ne yapmam lazım kabızlığı önlemek için. basur olmaktan korkuyorum afedersiniz tuvaletten cıkınca bacaklarım tir tir titredi koltuğa zor oturdum😢😢