Medam 1 buçuk aylık oğlum var aşırı gaz sıkıntımız çar ıkınıyor ıkınıyor mosmor oluyor yawrum gaz damlası kullanıyoruz kimyon rezene içiyorum sütüme geçsin diye gaz masajı pedal çevirme falan hepsini yapıyorum ama hayla gazı var uyuyamıyor nerdeyse daha nekadar daha sürecek nezaman düzene girer bi tavsiyesi olan varmı teşekkürler 🧿🙏🙏
bebekzeynep Medam 3 ya da 4.aydan sonra geçiyor ılık duş aldrn ayaklarnn altına hafif scak su koyun karnına havlu ütülyp koyun
cnsgrn Medam valla bizimde hemen hemen 2.aya kadar ayniydi sonra düzeldi simdi 4.ayligiz mosmor olcak kadar degl ama yine gazi var özellikle sabaha karsi ayaklari hep havada. Bende rezene iciyorm kimyon cayi iciyorm ogluma da veriyorm 1 kaşik ama ayni
nagismail Medam saracoglunun kimyon cayi tarifi var ona bi bakinn bir çay bardagiydi olcusu zaten. bi cay kasigi bebege kalani kendiniz ben faydasini görmüştüm.. bide biz kış bebegiydik.ayaklarina uyumadan sıcak su torbasi ile isitiyordum
Ozaymus-21 Medam 2 ayın sonunda bitti kızımda ama onunla birlikte bende aglıyordum hareketlenmeye baslayınca kendide çıkarır oldu rahatladıkk hala gazlı ama cok cıkarıyor 🤷♀️
Hayris Medam valla benim kızım 1 yaşına girecek yeni yeni geçiyor yapacağınız şeyleri veriyorsunuz zaten ılık duş aldırın sık
Urasingo Tane kimyon çayı demleyip için ,sizde gaz yapan yiyeceklerden uzak durun gaz sancısı başladığı zaman sıcak su dolu kovaya koyun öyle tutun biraz Bebişi inanın çok iyi gelecek 6. Aydan bildiriyorum hepsi geçiyor bol bol öpün koklayın ❤️❤️
Anneacemi56 Medam canim benim bebiste öyleydi maf oluyordum özellikle bazı.gecelerde sabaha kadar sanki dogum yapıyor gibi ikiniyordu hep sonrasında alerji olduğunu anladım sut ürünlerini kestim ve büyük ölçüde azalma oldu