1 yaş 20 günlük oğlum var ve kan değerleri bir türlü düzelmiyordu. ilacida içmek istemiyordu yada kusuyordu. Doktorumuz en son nutrigen ferromix adinda bir ilac yazdi şase seklinde . Dun aksam ateslendi acile gittik tahlil falan yapildi ve 10.5 olan deger 11.5 olmus. Sadece 10 gunde bu deger yukseldi 😊😊 bebeğinin kan değeri düşük olanlar bence kullanmalı