biktim yoruldum kolik krizlerinden 6da basladi yeni bitti anca uyudu :((
elcn4139 geçecek merak etme 🌸
elcn4139 Benimki de direniyor kollarimda suan🤦🏻♀️ Yalnız değilsin 🤩
elcn4139 Çok yoruluyorsun evet tek değilsin 🙏🏻Geçecek 🌺
Hayırlı olsun git kendine kahve yap
Keskeuyusamm gülesim yoktu🤣
Nidaabaserr ne zaman, gücüm tükeniyo😑😑
Ayazimm58 sevineyimmi üzüleyimmm mi 😁
Leylazra ne zaman😪
elcn4139 3 aylık olsun rahatlıcaksın sabret 🌸🙏🏻
Nidaabaserr inşalah 🥰