Sevmmm Post açtım silindi. Asi olan emziren anneler ne gibi değişiklikler yaşadınız veya sorun oldu mu ? Tecrübenize ihtiyacım var
Ahlasbebekveannesi Sevmmm 3gun evvel birinci dozu oldum biontec ve geldiğimde eve bebeğimi emzirdim bi sorun olmadi cok şükür. Çocuk doktorumuza da danıştım öncesinde emzirebilecegimi söyledi
Bursa1628 Sevmmm ablamın doktoru emzirirken aşı olma ilerde çocuğa nasıl bir etki bırakacağı konusunda yeterli bir araştırma yok demiş
ikiprensannesii2 Sevmmm sinovac oldum bir sıkıntı olmadı. İlk dozunda 2 gün kolu ağrıdı çok az, 2.dozda hiçbir şey olmadı
Sevmmm Bursa1628 işte cekincem de bu yönde zaten . Nasıl bir aşı olduğunu biz bile bilmiyoruz çocuklarımızı nasıl etkileyecek kim bilir 😏
2cocukanacigi Bende bebekleriniz kac aylikken asi oldunuz 2 aylik bebegim var asi konusunda cesaret edemiyorum Simdi olmali miyim yoksa biraz daha beklesem mu kararsizim
Elifinannesi2021 2cocukanacigi ben bugün oldum 36 günlük bebeğim var .Aşıyı yapan hemşire çok küçük daha dedi ana doktorum aşı olabilirsin dediği için gittim yaptırdım malum kısıtlamalar gelecek diyorlar bir an önce olmak geeekli