yigitinanneesii Mememin ucu kıpkırmızı oldu, bebeğim emdikçe çok acıyor. Geçmesi için ne yapmam lazım?
Jument yigitinanneesii ben lansinohu sürüyorum üzerine de göğüs pedi kapatıyorum.. iyileşmesini hızlandırıyor. Acısa bile yumuşak tuttuğu için biraz acısını da hafifletiyor.