Crn1996 Anneler 2 aylık bebeğim var kolik malesef gazını çıkarsa da uykuya dalamıyor uyutuyorum 10 dakika sonra uyanıyor günümün tamamı bebeğimin uyutmakla geçiyor yaşayan var mı bu durumu 😅😅
E_doga Crn1996 aaah ah o günler gözümün önünden geçti bir an🤭 geçiyor inanın ki bizim kız da öyleydi kolikti ama geçiyor sabır . Göğsünüze yatırın bizimki pek severdi öyle uyumayı
emoo ben beşiğe koyarım sallarım mışıl mışılmuyur azcık mutfaga geçerim 5dk falan sonra uyanır hep böyle gündz doğru dürüst uyumuo 😔