Ayazinannesi3001 Hangi mama daha iyi gaz problemi olmayan. İkisinide kullandım ama artık 7 aylık olucaz ve belki Aptamil eskiden gaz yaptığı gibi yapmaz belki daha iyi olan daha vitaminli olan mama hangisi ?
EslemEva_23 Ayazinannesi3001 bebekten bebeğe değişiyor bu herkes aptamil gaz ve kabız yapıyor dediler ben kızım doğduğu günden beri kullandım suan 15 aylık bir sıkıntı yaşamadım