Baby01 benimkide ilk ek gıdaya başladığımda yemiyordu. Kayısı koydum bazen, bazen muz, bazen elma, bazen armut. Tatlandıracak meyveler koydum. 2 gün öncede 6 ay 18 gunluktuk. Probiyotik olarak yoğurt çok faydaliymis diye dedim bı deniyim kendi yaptığım yoğurdu sevecekmi diye. Yedi valla. Sade içinde hiç bişey katmadan. Bı kaç kez deneyin meyveli. Zaman geçtikçe içindeki meyveyi azaltın. Sonra sade vermeye başlayın. Ara ara meyveli de verin tabi ama sadeye de alıştırin bende öyle yapacağım 😍