Suheylaemir dert edeceğiniz bir durum değil.. benimki 21 aylık, hadi, hayır, aç, su, mama ve arada başka anlamadığım bir kaç kelime söylüyor o kadar.. 12 aylıkken daha fazla kelime sarfediyordu ama büyüdükçe kelimeler azaldı.. çocuk evin içinde sadece benimle.. ben her şeyi konuşarak anlatıyorum ona, bu nedenle neyin ne olduğunu biliyor.. siz sadece buna dikkate edin örn. ben hadi yıkanmaya, bıcı bıcı yapıcaz dediğim zaman banyoya koşuyor, kovasını alıyor duşa giriyor, mama yicez dediğim zaman sandalyesine koşuyor, ayakkabılarını giyelim dediğim zaman ayakkabı dolabına koşuyor, ağzın nerde, kulağın nerde vs. sorduğum zaman gösteriyor, onu getir bunu götür dediğimde de her şeyi anlıyor, siz bunlara dikkat edin sizin söylediklerinizi anlıyor mu diye, ha hepsini anlamasa da olur umursamayan bir çocuktur, bu da gayet normal, 2 yaş öncesi endişelenmenizi gerektirecek bir durum yok ortada.. ve başka arkadaşlarımın çocukları da böyle.. ben hiç takmıyorum konuşur konuşmaz diye zira kendim 4 yaşında konuşmaya başlamışım :)))